Geen resultaten

Producten

Waar kan ik informatie over de allergenen van de koeken terugvinden?

U kan van elk koekje de ingrediëntenlijst en allergenen raadplegen via onze Lotus Bakeries website.

Hoe lang zijn de koeken houdbaar?

Onze koeken zijn vers gemaakt, zonder toevoeging van kunstmatige bewaarmiddelen, en hebben daarom een beperkte houdbaarheid (sommige koekjes max. 7 weken). Daarom adviseren we u om uw pakketten zo snel mogelijk na ontvangst te verdelen.

Bestellen

Hoe verloopt het bestelproces?

Stap 1: plaats jouw bestelling online.

Eerst kies je hoeveel Lotus Koekenpakketten jij wilt bestellen voor jouw koekjesverkoop en daarna kies je een leverdatum. Bevestig je bestelling zodat wij ermee aan de slag kunnen. We leveren jouw Lotus Koekenpakketten 2 à 3 weken na de besteldatum!​​

Stap 2: wij gaan er mee aan de slag.

Vlak voor de gevraagde leverdatum gaan wij aan de slag met het maken van jouw koekjes, zodat deze tijdig en vers bij jou aankomen.

Stap 3: je bestelling komt er aan.

Van zodra je bestelling klaar staat, laten we jou iets weten. Op het door jou gekozen levermoment leveren we de Lotus koekjes op het aangegeven adres. Je ontvangt de factuur na levering.

Stap 4: pakketjes samenstellen en verkopen maar!

Het is eindelijk tijd om de Lotus Koekenpakketten hun werk te laten doen. Vul de meegeleverde Lotus draagzakjes met de koeken en start de verkoop!

Kan ik een kleiner aantal bestellen dan 120?

Nee, dit kan niet. Het minimum per bestelling is 120 pakketten; daarboven kan u bestellingen plaatsen per veelvoud van 4.

Ik heb mijn bestelling reeds doorgegeven en een bevestiging via mail ontvangen, maar kreeg nog geen bericht betreffende mijn levering.

Onze logistieke partner zal u persoonlijk contacteren een aantal dagen voor levering om de leveringsmodaliteiten en exact levermoment af te spreken.​ Indien u liever zelf contact opneemt, kan u in uw bevestigingsmail de contactgegevens van de logistieke partner terugvinden.

Kan ik mijn bestelling nog aanpassen?

Uw bestelling kan aangepast worden tot ten laatste de maandagmiddag om 12u, 2 weken vóór de bevestigde leveringsweek. Dit geldt voor alle gegevens, zoals het aantal pakketten, leveringsweek, adres, contactgegevens.

U dient hiervoor een nieuwe bestelling te plaatsen en ons op de hoogte te brengen via koekenpakketten@lotusbakeries.com of op het telefoonnummer 09/376 26 48 (tijdens de kantooruren) zodat wij de initiële bestelling kunnen annuleren. Deze annulatie is definitief als u een melding per mail ontvangt.

Kan mijn bestelling sneller dan 2 weken geleverd worden?

Nee, je kan ten vroegste je bestelling ontvangen na 2 weken, en dit enkel als je de bestelling plaatst voor dinsdagavond 23u.

Wordt er zeker geleverd op de gewenste leveringsdag?

De exact gekozen dag kunnen we op voorhand niet garanderen, maar wij proberen de gewenste leverdag zoveel mogelijk te respecteren en er wordt zeker in diezelfde week geleverd. Onze leverancier zal u nog contacteren om een concreet levermoment in die week af te spreken.

Betaling

Ik heb mijn bestelling geplaatst maar kreeg mijn factuur nog niet.

U zal een factuur (incl. betalingsmodaliteiten) ontvangen via onze logistieke partner.

Tot wanneer blijven de huidige prijzen gelden?

De huidige prijzen zijn geldig voor alle leveringen t.e.m. eind december 2024. Het gekozen levermoment is dus bepalend voor de prijs.

Gelieve wel er ook rekening mee te houden dat bestellingen steeds binnen moeten zijn ten laatste op dinsdagavond 23u voor levering 2 weken later.

Geen antwoord gevonden op uw vraag?

Contacteer ons via koekenpakketten@lotusbakeries.com

 of telefonisch op het nummer 09/376 26 48 (tijdens de kantooruren).

Zin om een fantastische verkoop te houden ?
close
×