Geen resultaten

Spam berichten in omloop

Valse berichten in naam van Lotus Bakeries

Jammer genoeg circuleren er valse berichten van Lotus Bakeries, o.a. via mail. Er wordt een beloning beloofd die vaak te mooi is om waar te zijn.

Deze diensten hebben echter niets met ons bedrijf te maken. We raden je dan ook aan om zeker geen persoonlijke gegevens door te geven en deze zo snel mogelijk te verwijderen.

Waaraan kan ik spam herkennen?
  • Veel van deze berichten lijken afkomstig van Lotus Bakeries, maar zijn dat in werkelijkheid niet. Kijk goed na of het e-mailadres van de afzender eindigt op lotusbakeries.com
  • Men nodigt u uit om op een vreemde link te klikken. Als deze link niet
    begint met lotusbakeries.be of cookiepackages.lotusbakeries.be, gaat het waarschijnlijk om spam. Klik dus NIET op deze link. De website is waarschijnlijk nep.
  • PAS OP, in recente mailings wordt
    verwezen naar ons bestaand email-adres koekenpakketten@lotusbakeries.com om het spambericht geloofwaardiger te maken. Hoewel dit inderdaad het email-adres is om de klantentdienst van onze Lotus Koekenpakketten te bereiken is dit nog steeds een spam mail. Let zeker op de andere elementen waaraan u de spam mail kan herkennen.
  • Men maakt vaak gebruik van lokteksten. Zinnen als ‘Ontvang hier uw prijs’, ‘Meld u als winnaar’, ‘Klik hier voor uw korting’, ‘je kunt een exclusieve prijs winnen’, zijn typisch voor een phishing-bericht. Klik hier dus NIET op.
  • Soms hebben de berichten een vreemde zinsbouw of staan er schrijffouten in. Je naam kan ook op een wat vreemde manier geschreven zijn.

Nog enkele tips:

  • Lotus Bakeries vraagt u nooit om verzendingskosten te betalen wanneer iets naar u wordt opgestuurd.
  • Lotus Bakeries organiseert nooit wedstrijden via Whatsapp of SMS
Ik heb een spam bericht ontvangen, wat nu?

Indien je een spam bericht ontvangt, geef dan zeker geen gegevens door. Deze kunnen enkel gebruikt worden in jouw nadeel.

Wat kan je doen?

  • Geef dit door aan je internet- of mailprovider. Zo voorkom je andere slachtoffers. Mogelijks kunnen ze deze mailadressen blokkeren.
  • Meld valse mails, berichten of valse acties steeds aan verdacht@safeonweb.be, het officiële meldpunt voor fraude op het internet.
  • Heb je toch persoonlijke gegevens doorgegeven (bijvoorbeeld gegevens van je kredietkaart) of deed je een betaling? Neem dan
    zo snel mogelijk contact op met je bank.
  • Gaat er geld van je rekening? Dien dan klacht in bij de politie.
Waar kan ik spam melden?

Momenteel circuleren spamberichten in de naam van Lotus Bakeries. Deze zijn echter niet van Lotus Bakeries afkomstig.

Wat kan je met deze mails doen?

  • Geef dit door aan je internet- of mailprovider. Zo voorkom je andere
    slachtoffers.
  • Meld valse mails, berichten of valse acties steeds aan verdacht@safeonweb.be, het meldpunt voor fraude op het internet.

Producten

Waar kan ik informatie over de allergenen van de koeken terugvinden?

U kan van elk koekje de ingrediëntenlijst en allergenen raadplegen via onze Lotus Bakeries website.

Hoe lang zijn de koeken houdbaar?

Onze koeken zijn vers gemaakt, zonder toevoeging van kunstmatige bewaarmiddelen, en hebben daarom een beperkte houdbaarheid (sommige koekjes max. 7 weken). Daarom adviseren we u om uw pakketten zo snel mogelijk na ontvangst te verdelen.

Bestellen

Hoe verloopt het bestelproces?

Stap 1: plaats jouw bestelling online.

Eerst kies je hoeveel Lotus Koekenpakketten jij wilt bestellen voor jouw koekjesverkoop en daarna kies je een leverdatum. Bevestig je bestelling zodat wij ermee aan de slag kunnen. We leveren jouw Lotus Koekenpakketten 2 à 3 weken na de besteldatum!​​

Stap 2: wij gaan er mee aan de slag.

Vlak voor de gevraagde leverdatum gaan wij aan de slag met het maken van jouw koekjes, zodat deze tijdig en vers bij jou aankomen.

Stap 3: je bestelling komt er aan.

Van zodra je bestelling klaar staat, laten we jou iets weten. Je ontvangt de factuur, inclusief betalingsmodaliteiten, via e-mail. Op het door jou gekozen levermoment leveren we de Lotus koekjes op het aangegeven adres.

Stap 4: pakketjes samenstellen en verkopen maar!

Het is eindelijk tijd om de Lotus Koekenpakketten hun werk te laten doen. Vul de meegeleverde Lotus draagzakjes met de koeken en start de verkoop!

Kan ik een kleiner aantal bestellen dan 120?

Nee, dit kan niet. Het minimum per bestelling is 120 pakketten; daarboven kan u bestellingen plaatsen per veelvoud van 4.

Ik heb mijn bestelling reeds doorgegeven en een bevestiging via mail ontvangen, maar kreeg nog geen bericht betreffende mijn levering.

Onze logistieke partner zal u persoonlijk contacteren een aantal dagen voor levering om de leveringsmodaliteiten en exact levermoment af te spreken.​ Indien u liever zelf contact opneemt, kan u in uw bevestigingsmail de contactgegevens van de logistieke partner terugvinden.

Kan ik mijn bestelling nog aanpassen?

Uw bestelling kan aangepast worden tot ten laatste de maandagmiddag om 12u, 2 weken vóór de bevestigde leveringsweek. Dit geldt voor alle gegevens, zoals het aantal pakketten, leveringsweek, adres, contactgegevens.

U dient hiervoor een nieuwe bestelling te plaatsen en ons op de hoogte te brengen via koekenpakketten@lotusbakeries.com of op het telefoonnummer 09/376 26 48 (tijdens de kantooruren) zodat wij de initiële bestelling kunnen annuleren. Deze annulatie is definitief als u een melding per mail ontvangt.

Kan mijn bestelling sneller dan 2 weken geleverd worden?

Nee, je kan ten vroegste je bestelling ontvangen na 2 weken, en dit enkel als je de bestelling plaatst voor dinsdagavond 23u.

Wordt er zeker geleverd op de gewenste leveringsdag?

De exact gekozen dag kunnen we op voorhand niet garanderen, maar wij proberen de gewenste leverdag zoveel mogelijk te respecteren en er wordt zeker in diezelfde week geleverd. Onze leverancier zal u nog contacteren om een concreet levermoment in die week af te spreken.

Betaling

Ik heb mijn bestelling geplaatst maar kreeg mijn factuur nog niet.

Ongeveer een week vóór de levering zal u een factuur via e-mail ontvangen via onze logistieke partner. Als je geen BTW-/ondernemingsnummer hebt of een particulier bent, ontvang je een pro-forma factuur. Deze dient vóór de levering te worden voldaan. In geval van het uitblijven van betaling, wordt de levering uitgesteld. Indien je wel over een BTW-/ondernemingsnummer beschikt, vragen we je om de betaling direct na levering te vereffenen.

Tot wanneer blijven de huidige prijzen gelden?

De huidige prijzen zijn geldig voor alle leveringen t.e.m. eind december 2025. Het gekozen levermoment is dus bepalend voor de prijs.

Gelieve wel er ook rekening mee te houden dat bestellingen steeds binnen moeten zijn ten laatste op dinsdagavond 23u voor levering 2 weken later.

Wedstrijd Technopolis

Hoe kan ik deelnemen aan de wedstrijd om een groepsbezoek aan Technopolis te winnen? 

Wie een lotus koekenpakketten bestelling plaatst met levering tussen 1 februari 2025 en 30 april 2025 kan deelnemen aan de wedstrijd. Beantwoord de kennis en schiftingsvraag via de actiepagina om deel te nemen: https://www.technopolis.be/actie-lotus/

Waar kan ik de actievoorwaarden vinden van de wedstrijd om een groepsbezoek naar Technopolis te winnen? 

De actievoorwaarden en alle nodige info ivm deze wedstrijd kan je terugvinden op de website van Technopolis: https://www.technopolis.be/actie-lotus/

Geen antwoord gevonden op uw vraag?

Contacteer ons via koekenpakketten@lotusbakeries.com

 of telefonisch op het nummer 09/376 26 48 (tijdens de kantooruren).

Zin om een fantastische actie op te zetten?
close
×